måndag 4 juli 2011

För lite tid

Två unga gnäggisar hälsar på varann.
Den mörka är mattes.
Det blev alldeles för lite tid för mig idag.
Först rusade matte iväg till jobbet så okristligt tidigt, jag hade ju knappt fått upp ögonen innan hon stack iväg. Sen kom hon hem mitt på dagen, sprang bara in för att byta kläder och sen iväg igen. Hon satte på såna kläder som luktar gnäggis, några såna ingår ju oxå i vår familj.
Sen så var hon borta hela dagen, jättetrist för mig.



Jag myser på verandan.
  Men nu på kvällen så får jag mysa med matte och även vara ute en sväng på verandan, den gillar jag skarpt. Som ni ser så har jag koppel på mig, det har jag alltid när jag är ute. Det gör mig ingenting för det är ganska långt så jag kan ha koll på uppfarten och området runt omkring.

Det serverades kladdmat med tonfisk i nu på kvällen, mums! Tonfisk är en av mina favvisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar