onsdag 6 juli 2011

Hållit tassarna

Imorse var det en inkräktare på ägorna!!
Han var grå och säkert jättefläng. Jag tror han bor i huset ovanför mig här i backen. Så fort han fick syn på mig så försvann han som en avlöning, med andra ord raketfort!
Matte hann inte ens få bildbevis.
Ja det är tur man har respekt med sig, hehe!
Sen visade han sig inte mer idag  =^..^=

Resten av dagen har jag mest hållt tassarna för matte som varit på cancer-sjukhuset hela dagen.
Vi satt ute en stund på verandan och njöt av den sköna kvällen nu när hon kom hem och jag fick lite vindruvor att gnaga på, det är smaskens.

Nom nom....

2 kommentarer:

  1. Nä men Bullen har du en alldeles egen blogg ??!!
    Tänk att det har jag och matte missat *skäms*
    Men nu har jag lagt till mig som följare på din blogg , så nu slipper du inte undan mina kattentarer ;-)
    Stackars din matte som varit på sjuka huset hela dagen :(
    Hoppas din tasshållning hela dagen hjälpte !!!
    Vindruvor det har jag aldrig provat att mumsa på , men Kiwi det är gott det :)

    SvaraRadera
  2. Tjena Bullen! Vilken snygging du är!! Vi heter Maurice & Kajsa och vi och vår slav lillie är tjompisar med Kjelle-bus.

    Hoppas att din matte fått bra besked idag!
    nosgos å gottisar, nosbuff å råttisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera